hahah sämst

Jag är inte alls duktig på det här, stackars er som faktiskt går in på den här bloggen varje dag. Ber så hemskt mycket om ursäkt och jag har inget att säga till mitt försvar, tyvärr.

Har inte ens lagt över bilderna på datorn än, sitter mest bara med chromebooken nu. Jag har knappt rört min egna dator sedan vi fick chromebooks från skolan. 

Idag hade vi iallafall studiedag, så har suttit i pyjamas hela dagen och pluggat äckelspanska eftersom vi har prov nästa torsdag. Det bästa med spanskan är att vi ska åka till Barcelona i vår, åhhhhh!
Just nu tar jag en paus från spanskan och kollar lite Suits, älskar Mike och Harvey - mest Mike. ;)

Ska försöka bli lite aktivare, haha men vi får se hur det går!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback