Kemifylld dag

Hallå i stugan! 

Blev ingen bloggning igår pga min glömskhet. Var iallafall på "gårn" (ungdomsställe eller vad man ska kalla det) efter skolan och sen gick jag och 3 kompisar och åt. Jag beställde en kebabtallrik och den var väldigt god, för lite kebab dock. :( 
Vid 19 gick alla vi sedan till en annan kompis och hade filmkväll. Vi var 7 st personer som trängde in oss i en 120 säng, hahah. Först kollade vi på The Ring och sen The Hangover. The Ring levde inte upp till mina förväntningar, har alltid trott att den är läskig, men den var mest bara tråkig. The Hangover var helt okej! :)
Vid 2 cyklade jag hem och somnade så fort jag lade mig i sängen.

Idag har jag bara pluggat kemi, så inget intressant att skriva om har hänt, hahah. Imorgon ska jag kanske plugga med en kompis men om det inte går blir det väl en repris av idag. :)

Nu ska jag gå och äta en "äkta" pasta bolognese. Den är gjord på riktigt kött, alltså inte köttfärs, mumsss! Mamma har haft den på kokning i timmar så jag hoppas den är superdelicious! 

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback