bullbak & the vampire diaries

Idag är det kanelbullens dag, wihoo! Efter skolan bakade mamma och jag bullar - vi gjorde vanliga kanelbullar och sedan några med en liten twist på.. Kanelbullar med marsánsås i! Klicka här för recept till dessa godingar! Bullarna var verkligen supergoda, i love my kanelbullar! 

Det var inte bara kanelbullens dag utan även TVD daaaag! Eller igår, egentligen men eftersom vi bor i Sverige och sover på natten så blir fredagar vampyrdagar. Jag är sååå glad över att The Vampire Diaires ÄNTLIGEN har börjat igen och säsongspremiären var grym! Nu är det bara Pretty Little Liars som jag väntar på! - och en serie som heter Under the Dome, men den kommer typ inte ut förrns 2014. :( 

Nu är det äntligen helg iallafall, som man har längtat! Kommer nog inte göra något speciellt, mest bara chilla & göra spanskaläxa, yaaay. Hoppas ni får en mer äventyrsrik helg än vad jag kommer få, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Berenslöv

Ser väldigt gott ut! :)

2013-10-07 @ 20:26:44
URL: http://josefinberenslov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback