update

Tjenamors!
Typ en vecka sen senast menmen, har liksom inte hänt nåt speciellt.
 
Vi gick på påsklov när vi slutade vid 13 i fredags! Så himla skönt! Ska bli klar med en resedagbok till engelskan till på onsdag men annars har jag ingenting att tänka på. NADA.
 
Igår skypade jag med en long-lost friend. Hahah nejmen, hon bytte skola och vi har inte snackat så mycket sen dess. Vi bestämde att vi ska till huvudstaden nån dag nu på påsklovet och bara vara med varandra. Trevlans!
 
Idag har jag bara chillat. Vi har haft gäster över helgen och när de åkte hem idag lade jag mig i sängen igen. Har fortfarande pyjamas på mig haha.
 
Liten update var detta iallafall, hoppas ni har en fortsatt trevlig söndag!
Bild från igår, har somsagt fortfarande pyjamas på mig. (: Btw, fattar inte varför alla bilder från mobilen blir uppladdade i bajsig kvalité så vi får helt enkelt leva med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback