Mästerkocken Julia

Buenas noches!
 
Yours truly lyckades bränna falukorvarna som var till middag! Förstår inte hur jag kunde få A i hemkunskap men jag klagar inte, hahah. Jag åt dom ändå för jag tycker om mat som är knaprigt, dessa var dock lite för knapriga hahaha. Orkar inte med mig själv.
 
Just nu ligger jag i sängen och läser elevexempel på svar från förra årets nationella i kemi. Imorgon smäller det! Jag känner mig mest nervös för själva provet eftersom man då behöver alla kunskaper och det är så svåra frågor. :( den resonerande uppgiften och planeringen av labben känns enklare iallafall, hoppas det blir så! Min mage är konstig och allt känns bara bajs men jag får helt enkelt kriga mig igenom detta! 
På torsdag har jag nationella i spanska och vi hade turen att bara behöva göra läsförståelsen pga. brist av material! Det orkar jag inte plugga till så det får gå som det går, haha!
 
Nu ska jag sova och imorgon bitti ska jag vakna upp med energi och humöret på topp för att kunna orka 4 timmars prov! Taggaaaaa!
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback